lördag 29 september 2007

Vårt Lundbyhem

Försöker möblera vårt gigantiska vardagsrum/familyroom/den/open area/vad det nu heter-rummet. Det är 8,5 meter långt ca 4,5 meter brett och sen 6 små nätta meter i takhöjd. Våra möbler ser ut som små dockskåpsmöbler, titta gärna men sätt er inte ner.

Nu står soffan mitt i rummet, fåtöljerna i fönsterprånget coh vi skall i em åka till target och köpa bokhyllor http://www.target.com/2-Shelf-Bookcase-Honey-Oak/dp/B000J4NJ4G/ref=in_pe_recently-viewed-items_1/601-4456456-5990509. Tre stycken sådan blir det.

Vill gärna ha de här också ....Henrik...finns på Dillards...stl 6½.

3 kommentarer:

Lillie plein damour sa...

Ja tack till bâde bokhyllan och skorna.
Kan man ana bakom Lille S fikande , en stor plastpâse ...är det kläder i....*nyfiken*
I Frankrike regnar det inte och jag skall gâ ut och jobba lite i trädgârden!
Jag smakade en vargtass i gâr eller snarare vargtassen smakade pâ mig!
Jag är nog en aningens bakfull!

Unknown sa...

Jättesnygga! Lycka till med möblerandet.

Larssons sa...

Lillie-Ja det är rea på GAP. AJg var tvungen....
Dossis-Hej vännen! Tyvärr så hade jag bara fastnat i heltäckningsmattan med de klackarna så jag får dra runt i Crocks istället.