torsdag 26 juli 2007

Ledig dag

I gar fick da _antligen _ Henrik spela golf, Jamestown golf course var destinationen. $30 for 18 hal inklusive golfvagn var tydligen helt ok.
Jag tillbringade motsvarande til pa Four seasons shopping mall med sina 200 butiker. Aj aj mina sma fossingar.

Idag ar vi hellediga och skall utforska matbutikerna, borjar pa Walmart och arbetar oss sedan upp i prisklasserna. Intressant.

I morgon kvall ar vi bjudna pa Baseboll av var maklare med fru. Trevligt initiativ! Go Greensboro Grashoppers eller vad man nu ropar pa en baseball match.

4 kommentarer:

Lillie plein damour sa...

Utbjudna pâ Baseboll av Mäklare med fru, otroligt gott initiativ!
Jag gissar pâ att din gata heter Wisteria Lane?
*vinkar ât Bree*
Kram

Larssons sa...

Lillie-Visst e vi bra;)

Hittade ingen Wisteria Lane men Bearkling Place kommer aldrig att bli sig likt.

Kram vannen

Lillie plein damour sa...

Kram tillbaka! SYND att Ni inte är här, vi fâr fint besök pâ tisdag, fasiken att jag mâste jobba heeela den dagen! *slâr mig pâ pannan*
Fnis

Lillie plein damour sa...

PS Stackars Bearling place alltsâ! Borde nästan sätta upp en skylt, här bor ett UFO pâ dörren ds