torsdag 4 oktober 2007

Hjälp en fattig kvinna

foto:cakesbydarcy.com

I morgon fyller Henrik år. Han önskar sig saker. Saker som kostar pengar. Jag tjänar inga pengar. Har ett kort som är kopplat till Henriks lönekonto. Blir det inte hemskt fånigt om jag köper en fin present till honom för hans egna pengar?

Förslag på saker som inte kostar något tas gärna emot.

-Teckningar från barnen kan jag redan bocka av. De hade massproduktion i morse så Filips rum är helt fullt.
-Glad fru, you wish
-Snälla barn, *mumlar*Children obey your parents...

Det blir desto bättre på min födelsedag(tack för tipset Jenny). Då kan jag ju verkligen få/köpa själv det jag önskar mig. Pappa betalar

6 kommentarer:

Unknown sa...

Oj, känner igen problematiken. Hade samma känsla när jag inte jobbade. Men â andra sidan sâ gör du ju det, sâ varför känna dig kymig.
Annars kan du bjuda hem vänner pâ middag/lunch och göra ett korsord/tipspromenad/ tema din man.
Massage! (av dig)
Fotoalbum med kommentarer frân dig sedan ni blev tillsammans.
Köp en vit t-shirt och be barnen rita ngt fint och kalkera över.

Larssons sa...

Men Dosiss har du tappat gnistan. Hade väntat mig betydligt hrmmm fantasifullare idéer från dig:)

Lillie plein damour sa...

Jag vet! Hyr en babysitter och lyxa till det med massage och sex.
Och glöm inte champagnen!

christel sa...

Vilken fantastisk tårta!!!Är den verkligen äkta????Kan man få receptet????

Larssons sa...

Chrissy- tårtan är helt äkta men inte gjord av mig. Tyvärr...

Lillie plein damour sa...

Människa, där hade du chansen att fâ kredit för professionel târtbakning!