onsdag 2 juli 2008

Utmaning

Jag fick en utmaning frân Lillie Happiness

1. Beskriv reglerna
2. Svara på alla frågorna
3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
4. Be dem läsa din blogg.
5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Packa upp och valsa runt med min nya dammsugare
2. Torka Sixtens snoriga näsa och truga i honom allergimedicin
3. Skicka paket till Sverige
4. Sola
5. Trippa runt i mina Louboutins och sippa på en Dry martini


Vad gjorde du för 10 år sedan?
1998 bodde jag och H i Göteborg. Jag pendlade till jobbet i Trollhättan. Levde livets glada dagar som ung, snygg och oberoende


Ställen du bott på?
Halmstad, Göteborg, Lerum, Leamington Spa

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Köpa en fräsig liten 2-sitsig bil som är helt olämplig för småbarn.
2. Lösa alla lån för oss och andra snälla människor i min närhet
3. Anställa en PT, massör, leksaksupplockare och en som svarar på alla Vafför-frågor från Sixten
4. Köpa en häst
5. Donera pengar till några goda ändamål


Utmaningen går nu vidare till
Mia
Familjen Hansson
BrasseLinda
Dina KL
Malin i Toronto
Amelias café

5 kommentarer:

Farmor o Farfar sa...

Hej! Är den nya dammsugaren mer följsam i dansen än det röda monstret?

Larssons sa...

oh ja, nu ar det ingen styrketraning att stada.

malin2 sa...

HEJ!!

jag har nu antagit din utmaning.

Mia sa...

Utmaningen är antagen på min svenska blogg

http://mylchflife.blogspot.com/2008/07/utmanad.html

BethSy sa...

Har du förträngt Stockholm och Åstorp i din "boendelista"?