torsdag 12 mars 2009

Mitt geni

Igar nar jag hamtade Sixten i skolan mottes jag av en mycket ivrig Ms Quinn. Jag tankte att nu har det hant nagot och min lille busunge har varit inblandad, ajda. Hon tog mig lite avsides och berattade att musiklararen ville halsa att: Sixten is very musically inclined. Hon hade testat honom pa skalor och han kunde sjunga doremitrudelutten och peka ut ratt ordning i en bok. Vi far val forsatta att lyssna pa Maste vagen till Curacao gunga sa om nu det kan stimulera hans dolda talang.
Jag och Sixten dividerar dock om det heter Do Re Mi Fa So La Ti Do eller Dora Mi Fa So Love Ti Do.

4 kommentarer:

BethSy sa...

Så nu blir det Wiener Sängerknaben? Tänk vad "En kulen natt, natt, natt" kan leda till!!

EGON sa...

Det är nu ni amerikanska föräldrar måste ta ert ansvar och påbörja coachningen framåt. Golfproffs eller musikartist??? (eller båda delar :-)

MoneyPenny sa...

Han kanske blir den enda som kan sjunga med i "La Voix"...

Larssons sa...

Ja för sjunga med i det bidraget kan nog inte många. Tingelinglåten kanske...