lördag 11 oktober 2008

An ordinary Saturday night

Some people have cosy dinners with dear friends. Some people gather in the comfy sofa with snacks and watch the Saturday night TV shows.
Some people dress up like Superheroes.

We went to Partycity to find our costumes for Halloween. Filip has gone from Batman to Darth Vader to Jack Sparrow to Luke Skywalker back to Batman again to the Joker before he finally decided that this year he should be a Ninja.

Sixten wanted to be Robin from the day the he first looked through the catalogues.

Why I ended up as Batgirl? I don't really have a clue.


6 kommentarer:

MrsW sa...

Alltså -- till nästa år ska jag banne mig få någon från US att sända över kostymer till mig och ungarna!! Ni måste ju ha så mycket att välja på!
Här kan finns det ju noll utbud, visst man ju få sytt, men då måste man ju först ha en egen idé och de kommer heller inte lätt...

Du ser helt fantastisk ut!!!!!

Larssons sa...

kolla pa www.partycity.com eller www.buycostumes.com och skriv vad du vill ha sa kan jag fedexa till dig.
Ha det bra dar borta i djungeln;)

Mia sa...

Ojoj, vilket bombnedslag du e!!!

Jag kommer nog mer likna en hemsk häxa med lila hår på halloween, men jag får trösta mig med att är det Halloween, så ska man väl se scary ut, eller?.. ;)

kram!!

EGON sa...

Det var mig en fräck småbarnsmamma. Är H måhända utklädd till Butlern Albert i Läderlappsgrottan?

Labamba sa...

Ja, det vore mycket intressant att se om Henrik var utklädd till Tarzan eller en lite mer påklädd Dracula. Mycket snyggt Sofia. Ska jag vara klädd så på Samuels Halloween-party så kanske jag får hjälp av lite pappor som vill stanna kvar...
Kram

Larssons sa...

Bombnedslag jo man tackar. Det skall jag tanka pa nar jag ser mig sjalv i spegeln.

Henrik har som vanligt storslagna kostymplaner och nojer sig inte med simpla partycity-paket.

Taktik J taktik;)