torsdag 18 september 2008

Here we go again

The tummy bug has officially left the building. We all had a good nights sleep and today we are back on track.

This is especially great cause tonight is it time for the first soccer game for the season. "The Vikings" with head coach Roger and assistant coach Henke Larsson will team up against "the Dragons". I am sure I will once again make a total fool of my self cheering and screaming by the side line.
Filip is extremely charged for the game his only concern is whether Henrik will make it back in time from Virginia

1 kommentar:

Mia sa...

Heja Filip och the Vikings!

Jag kan riktigt se dig framför mig. Min mamma var HEMSK(t) involverad i brollans hockeymatcher minns jag. Hon hejade glatt "Jaaaaaaa!" såfort pucken var på väg mot motståndarnas mål (förklarligt och alla höll nog med), men vrålade sen *med en ton som om någon illvillig motorsågsgaleing var på väg mot brollan, som händelsevis var målvakt* "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!"
så fort pucken styrde riktning mot min lillebror. Jag minns att jag oftast (11-13år gammal) satt på motståndarläkaren när jag hängde med på matcherna. ;)