lördag 20 september 2008

Whitewater rafting



One day on our trip to the Smokeys Henrik and Filip went on a rafting trip. Filip was SO scared before they started but he got into it and after the two hour long trip he was so proud. They had a swimming break half way where they could jump off cliffs and relax a bit. Unfortunately they were not the only ones to relax at that spot. When they had mounted the boat again the guide Chris spotted a 2 m long snake in the water next to them. Surprise!


3 kommentarer:

Mia sa...

Men *huuuuuu*!!!

Vilket äventyr för Filip!! (och pappa...)

Idag kommer killarna hem, HURRAAAAA!!

PS. Jag har faktiskt sovit 2 nätter nu (utan mina små vita runda vänner), första natten bara 3h, det var inte så kul, men inatt sov jag från 02-06!!!

Mia sa...

Nej 02-08 var det och det får man ju faktiskt räkna som en bra nattsömn. *för intresseklubben, alltså..*

Mia sa...

ok, lite st*lkingvarning på mig här. :)

Ska bara säga att du e utmanad på min lowcarbblogg.