söndag 11 november 2007

Det här skall bli den Bästa dan i mitt liv

I morgon fyller jag år. 33 små år.
Hur skall man fira en sådan högtid? Champagnefrukost, rosblad på heltäckningsmattan, vattenkammade söner och små paket med glitter i. Inte så tokigt va.
Sen ser ju verkligheten lite annorlunda ut. Jag börjar morgonen med en stor rosa tablett Amoxicillin och två ibuprofen. Kanske en halstablett också. Detta för att kurera min halsfluss.
Lillfjomp skall sedan få sin medicin som skall bota öroninflammationen. Troligtvis så har vi inte sovit så många timmar unde natten så det där med frukost på sängen och vattenkamning kan vi skippa.
Grädden på moset blir att Henrik åker till New York i tre dagar.

Grattis till mig själv i alla fall och tack på förhand för alla Interflorabuketter och paketer som kommer trilla in under dagen;)

11 kommentarer:

Unknown sa...

Ett stort fâng cyberblommor kommer här; GRATTIS pâ födelsedagen!

Mia sa...

Stort grattis på födelsedagen!! Hoppas den blir fin, även om omständigheterna inte riktigt är de mest önskvärda. Hoppas Henrik har med världens bästa födelsedagspresent från NY!

kram!!

maggan sa...

Hej Sofia och ett STORT GRATTIS på födelsedagen. Hoppas ni är på bättringsvägen så tårtan smakar bra.

Maggan och Lars

Lillie plein damour sa...

Hipp Hipp Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Klart att det blir Champagnefrulla, ge F och S Champagne i välling och mjölken! ;-)
Skäm bort dig själv, ta en manikyr och en donut!
KRAM

Lillie plein damour sa...

Krya pâ dig.

softilog sa...

Tjenixen och ett STORT grattis på födelsedagen!!!
Hoppas att brosan har med sig nått riktigt fint från NY!

Kram och krya på er
M & U

Larssons sa...

Tack för alla grattis och virituella blommor!

Anonym sa...

Hej Hopp fru Larsson...Inte har du väl redan blivit så gammal? Då är ju jag ännu äldre,hemska tanke:-)
Men vad gör väl det kompisar och ungar blir oxå äldre. Neej jag tror fortfaranade på mottot: Alla åldrar är BÄST. Det glädjer mig att se att ni har fullt upp. Var lugn här i Götet missar ni inget (förutom Jul Liseberg förstås)
Stort GRATTIS i efterskott/MISEN

malin2 sa...

Grattis i efterskott!!
Kram vännen!

Lillie plein damour sa...

Vi vill veta vad det blev? En bebis eller en stor diamant ring (som födelsedags present alltsâ?)
Kram

Larssons sa...

Diamanter??? Näpp
Bebis??? E du galen!

Nä tydligen behöver Fru Larsson piffas till så nu ligger det en hög med gift cards från GAP, Banana Republic och Abercrombie. Dåligt samvete blir dyrt;)