onsdag 21 november 2007

Thanksgiving Day Marathon

Nu har jag tränat i ett par år och känner mig nu redo för en utmaning. Denna tävling är en stor grej i USA och många kvinnor lever för denna dagen.
Loppet börjar på fredag kl 05 eller 06 beroende på vilken bana man väljer. Första etappen är slut kl 13 och sedan börjar etapp två lördag morgon. Jag har nya joggingskor, tänkt ut bekväma kläder, laddat med kolhydrater och lagt Henriks VISA kort i väskan.
Jo ni nu är det dags för ÅRETS REA!
Morgonen efter Thanksgiving öppnar de stora butikerna toktidigt och man kan göra jättefynd. På Macys får man $10 tillbaka om du handlar för $25, tackar och tar emot.
På K Mart är det köp en LEGO-byggsats få en gratis
Sears tycker att vi borde köpa nya köksmaskiner, tänk det tycker jag också.

Jag kommer vinna!

5 kommentarer:

Mia sa...

*Haha* DEN var bra, jag tänkte :"E det DÄRFÖR hon alltid ser så fantastisk ut, hon SMYGLÖPER!! utan att berätta för bekanta.."

*fnissar fortfarande*, ha det så kul på rean!

Unknown sa...

Och jag satt och tänkte; guuuud vad duktig hon är. Sedan sâ fattade jag misstankar när du nämnde kreditkortet....

Lillie plein damour sa...

Gah......Jag vill jag vill.
I gâr fick jag 30% hos Gap, och rabatten gâr ut pâ söndag och jag har inte ens tid att blogga om det!

Larssons sa...

Jag är såååå laddad. Synd bara att jag prioriterar sömn så jag kommer väl inte iväg förrän alla bästa köpen är slut.

Mia sa...

En mammas dilemma. Shoppa eller sova?

LÄTT val! :)