måndag 15 december 2008

The bigger the better...or?





I lordags formiddag kopte vi arets granar. Barnen hade sen tidigare en fantastisk glittrande mulitcoloured fuskgran i sitt rum. Henrik hade rekat granutbudet pa fredageftermiddag och nu skulle vi bara gora det slutliga valet. Vilket i principen innebar att jag skulle tycka att mastodonttradet Henrik sett ut var perfekt.Jag visste pa forhand att det inte skulle vara en liten natt gran Henrik tittat ut men jag hade kanske anda hoppats pa nagot ehrmm mindre.


Grabbarna som salde granarna erbjod sig att kora hem dem till oss da inte ens min monster truck kunde harbargera dem. Serviceminded!


2 kommentarer:

Labamba sa...

Vilken härlig amerikansk familj ni har blivit. Vi skulle handla årets granar!!!! Här ska det inhandlas 1 gran imorgon utav julledig familj (inte jag). Imorgon är det också julfest på dagis och julledig pappa A ska ikläda sig lämpliga kläder och lyckas lura 40 barn. Lycka till! Själv letar jag desperat efter stuga i Sälen v.2. Vi hade en idag och sedan när vi skulle betala hade någon hunnit före. 1 minut missade vi med. Attans, men skam den som ger sig.
Kram

Larssons sa...

Vad ar val en stuga i Salen mot ett maffigt hus i USA????
Hoppas att tomten var snall och att inget barn ryckte honom i skagget.
Kram