fredag 27 juni 2008

Fredag förmiddag

Uppe tidigt mot min vilja, började med att städa vårt badrum modell balsal. Ordna frukost som idag bestod av alla möjliga frukostläckerheter till skillnad från igår då barnen fick en och endast en skiva bröd var samt välja på mjölk eller vatten till. Vi hade inte handlat sedan förra fredagen.
Iväg till gymet för en stunds välbehövlig träning. Vidare till K-mart och Target för att uträtta lite ärenden. Hem för att laga lunch och stoppa lillen i säng.

Nu skall jag äta min tonfisksallad och lyssna på Sommar i P1 på min iPod.

Glamour och disktrasa som den kloka labamba sa.

5 kommentarer:

Mia sa...

Badrum modell balsal låter som balsam för mina sönderskavda öron. Dottern har en seriös testing-vecka av mitt tåladmod och vad gäller badrum har jag ett mycket oglamoröst liv där jag duschar tillsammans med en gammal rostig skottkärra, en grästrimmer samt en uråldrig tvättmaskin. ;)

Tack för peppet du anar inte vad det hjälpte!

kram!!

Larssons sa...

Stora badrum är härliga-om man har städerska.
Du kanske skall byta ut grästrimmern mot en ladyshave eller go brazilian

Glad att peppningen hjälpte, du är så duktig.
Kram

Mia sa...

*fniss* Du e kul du! :)

Labamba sa...

Alltså, visst hade du städerska? Eller har hon slutat. Anlita en ny isåfall. Jag har varit en lite dålig kommentator ett tag. Det har varit hektiskt på jobb och hemma. Jag har varit i Danmark i veckan och det tar mycket energi att vara iväg. Också...
1 veckan innan A ger sig iväg närmre er. Las Vegas närmre bestämt.
Puss och kram, du är underbar!

Larssons sa...

Hade städerska ja. Sen tyckte vi att det var en bra idé att säga upp dem och använda pengarna till dagisplats till Sixten under våren. ingen dagisplats till Sixten och ingen städerska så jag ver den stora förloraren i den förhandlingen.