onsdag 4 februari 2009

Avfrostning pågår


Inatt kom det ytterligare 3 mm sno och temperaturen sjonk ner till nagra minusgrader. Kl 6 vacktes jag av ett automatiskt meddelande fran skolan att de hade two hours delay.


Kl 8 hade jag packat min bok, check pa $85, raggsockar, termosmugg, smorgas och registreringsblanketten i en vaska och korde sedan ivag till Jamestown Presbytarian.
Nar jag kom fram stod det 8 bilar pa parkeringsplatsen. Tank nu pa att det var 25F med en windchill pa ytterligare ett par grader mindre. Inte sitter fok i sina bilar och vantar pa att bli inslappta. Na istallet har det borjat formas en ko likt den nagra dagar innan ett stort biljettslapp. De forsta hade kommit dit kl 7.
Kl 9. 40 oppnas dorrarna in till gymnastiksalen och vi tilldelas alla ett konummer. Jag fick 3 days 3 years nummer 3 och tillslut efter mycket vantan lamna over min check och blankett.


Val hemma sa forsokte jag tina upp kroppen. Det har inte lyckats for jag fryser fortfarande. Pa lordag skall vi fa 17C och da skall jag bli varm.

Inga kommentarer: