söndag 8 februari 2009

Mamma Mia

En helg som alla andra i borjan av februari eller kanske anda inte, +20C gor att livet blir lite roligare att leva.

Igar formiddag var Sixten bjuden pa fodelsedagskalas hos klasskamraten Veronica. Det var ett Kindermusic kalas med prinsesstema. Sixten tyckte att det var roligt att spela lite olika instrument och lyssna pa musik men sjalva prinsessandet avstod han bestamt ifran.

Kvallen och halva natten tillbringades sedan runt Grufsteds matbord.

Pa formiddagen akte vi allihopa till tennisbanorna uppe vid poolen. Jag och Henrik spelade en timme och jag blev sedan avlost av Johan G.
Efter lunch akte jag tillsammans med 15 andra svenskar och sag MammaMia Best of Broadway uppsattningen har i Greensboro. Ahh den ar sa bra!
Medan jag var dar sa akte Henrik och pojkarna pa soccer skills test. Eftersom Henrik skall var head coach for Vikings under varsasongen fick han nu vara med och bedoma de nya talangerna.

Nu ar barnen i sangarna, Henrik sitter och jobbar och jag skall titta pa Grammygalan. En av Henriks anstalldas on/off pojkvan som rakar vara multimiljonar tack vare sitt bildelsforetag och aven ar otroligt duktig musiker skall spela ikvall tillsammans men Niel Diamond. En jag motte Lassie som jag bjuder pa.

Inga kommentarer: