söndag 11 januari 2009

Monsterbilar och pojkar som ilar

I fredags kvall akte Henrik, Filip, Johan och Filip till Greensboro Coliseum for att uppleva Monster Jam. Det var de fyra och 6996 harliga Rednecks i kamouflagemonstrade fleeceoveraller eller snickarbyxor.
Forra helgen var Johan och deras andre son Gustav och tittade pa Monster Jam i Winston Salem. Da gick de flesta bilar sonder i forsta momentet och bara en bil klarade av att kora slutdefileringen. Snopet.
Filip tyckte att det var urkul och hejade pa robotbilar och hundbilar och eldsprutande drakbilar.
Jag och Sixten hade en lugn och skon hemmakvall med Wii-spel och popcornfrossa.

Igar sa stadades julen ut ur huset. Vid tomtgransen ligger nu tva granar och vantar pa tisdagens sophamtning. Kanonbra service maste jag saga. Alla slingor har rullats ihop i sina lador och tomtarna ar invirade i silkespapper i vantan pa december.

Igar spelades de forsta kvartsfinalerna i Super Bowl och Carolina Panthers motte Arizona Cardinals. Henrik hade spelat in matchen och slangde sig framfor TVn nar vi kom hem efter middag hos Grufsteds. Det borjade bra for Panthers men sedan var det nattsvart. Jag sov i alla fall gott i natt med vetskapen om att jag bara bryr mig om reklamen under Super Bowl finalen.

Dagens projekt ar skokop till Henrik och Filip. Lagom sondagsplan.

Inga kommentarer: